Asiakaspalvelu

Helpoiten otat meihin yhteyttä täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Yhteystiedot

info@arcticnaturalproducts.com

Toimitusehdot

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Arctic Natural Products Oy:n verkkokaupan toimitusehdot: 

Arctic Natural Products Oy (Y:2728451-7) vastaa tuotteiden myynnistä verkkokaupassa. 
Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja lähetyskustannuksia. 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta arcticnaturalproducts.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan automaattisesti sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalvelutarjoaja: 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilauksen seuraaminen

Tilausvahvistuksen jälkeen asiakas saa sähköpostitse myös ajan tasalla olevat maksu- ja toimitusvahvistukset, joten tilauksen seuraaminen on helppoa.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@arcticnaturalproducts.com sähköpostitse tai puhelimitse numeroon +358 44 981 8849.

Yksityisasiakkaat voivat palauttaa tuotteet postitse asiakaspalautuksena. Ohjeet tuotepalautusta varten: Pakkaa tuote alkuperäiseen kirjeeseen / pakettiin, kirjoita paketin päälle teksti ”Asiakaspalautus”, yrityksen nimi, postin logistiikkatunnuksemme sekä osoitteemme (tiedot löytyvät alta). Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut asiakas maksaa aina itse. Myös yritysasiakkaat maksavat palautuksen toimipisteeseemme muita paitsi virheellisiä tuotteita palautettaessa sovittuaan siitä asiakaspalvelun kanssa etukäteen.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi.

Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Palautusosoite:
Asiakaspalautus / Arctic Natural Products Oy
 Logistiikkatunnus: XXXX
Ainonkatu 8-9, 57200 Savonlinna

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme sekä sivujen muita tietoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Arctic Natural Products Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti eikä luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.